شایعه عجیب قرار ملاقات مهران مدیری با علی کریمی چیست؟

به گزارش آی‌زندگی؛ چندی پیش مهران مدیری با انتشار پُستی به ناآرامی های اخیر کشور واکنش نشان داده، اظهار کرده بود که به پخش هیچ فریمی از خودش از شبکه ای تلویزیونی تمایل ندارد. هر چند مدیری پیش از این هم در موقعیت هایی خاص با تلویزیون خداحافظی موقتی داشته و بعد به قاب تلویزیون بازگشته است اما اظهارات اخیر پیمان جبلی ـ رییس صدا و سیما ـ درباره مجریانی که مانند مدیری در پی وقایع اخیر اعلام کردند در تلویزیون فعالیت نخواهند داشت و اشاره تلویحی او به برنامه «دورهمی»، نشان می دهد حداقل تا مدتی شاهد حضور مهران مدیری در قاب تلویزیون نخواهیم بود.

اعلام دستمزد نجومی از صدا و سیما
موضع گیری اولیه مهران مدیری با واکنش های تندی از سوی اهالی صدا و سیما همراه شد؛ تا جایی که مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار مطلبی در توییتر، دستمزد بالا و آخرین دریافتی مهران مدیری را برای برنامه دورهمی پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی، افشا کرد.

علیرضا قزوه نوشت: «آخرین دریافتی آقای برره یک روز قبل نطق تاریخی اش، ۳۰ میلیارد تومان از صدا و سیما بوده؛ بعضی ها از روی شکم سیری چه نطق هایی می کنند!»
چندی پیش تهیه کننده دورهمی نیز در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرده بود، مدیری دستمزدش را بابت تولید سری پنجم برنامه دورهمی به طور کامل دریافت کرده است و مطالبه ای از تهیه کننده یا سازمان صداوسیما برای این فصل ندارد.

موضع جدید مدیری
دورهمی در طول این مدت پخش نشد اما بعد از گذشت چند روز از اظهارات مهران مدیری، وی با انتشار ویدیویی در فضای مجازی عنوان کرد که مالکیت هر اثری که در صداوسیما ساخته برای خود تلویزیون است و درباره پخش یا پخش نشدنشان هم خود این رسانه تصمیم می گیرد. او همچنین با ابراز امیدواری برای در پیش بودن روزهای روشن و حال بهتر برای مردم ایران، بر حفظ تمامیت ارضی کشور تأکید کرده بود.

مدیری در تازه ترین ویدیویی که از خود منتشر کرده، گفته بود: «هر اثری را که در طول این سال ها ساختم، اعم از سریال یا هر نوع کار دیگری، خالق این آثار من هستم اما مالکش من نیستم. مالکیت هر اثری که در تلویزیون ساخته می شود، چه توسط من چه دیگران، با سازمان صداوسیماست و تصمیم برای پخش و پخش نشدن هر برنامه ای هم بر عهده صداوسیماست».

رویکرد سازمان در قبال ویدیوی جدید
پس از اظهارات اخیر مدیری، پیمان جبلی- رییس سازمان صدا و سیما – در مواجهه با پرسش خبرنگاران در حاشیه یک نشست، درباره رویکرد سازمان در قبال ویدیوی جدید اظهار کرد: «کار کردن در رسانه ملی چون خدمت به مردم و جامعه است و به دلیل نقش های متنوعی که سازمان در سرگرمی و آموزش دارد، کسی که بتواند برای این نقش ها کاری کند، باعث افتخار است. اگر کسی بخواهد از این فرصت که برایش فراهم شده است استفاده کند، قدمش روی چشم است و با تمام وجود از او استقبال می کنیم. اما اگر کسی قدر این فرصت را نداند یا نخواهد استفاده کند، خوب استعدادهای موجود در جامعه زیاد است. طبیعت کار در رسانه اقتضا می کند استعدادهای جدید دایم شناسایی شوند و به آنها عرصه داده شود».

بررسی حقوقی برای باز پس گرفتن دستمزد
حالا انگار دریافت دستمزد مهران مدیری و پخش نشدن دورهمی، به تازگی محل مناقشه ای برای باز پس گرفتن دستمزد این مجری و کارگردان شده است.

جبلی درباره بحث مطرح شده مبنی بر باز پس گرفتن دستمزد در صورت پخش نشدن ادامه برنامه دورهمی اظهار کرده است: «برنامه ای ساخته شده و هزینه شده است. دوستان ما در حوزه حقوقی و دیگر حوزه ها در حال بررسی هستند. شرایطی پیش آمد، با موضع گیری که شد که باید برای آن تصمیم گیری شود. باید درباره ادامه آن تصمیم گیری شود. فعلا جمع بندی که داشته ایم این بود که ادامه برنامه در کنداکتور پاییز گذاشته نشود».
و اما شایعه عجیب درباره مهران مدیری و علی کریمی
حواشی این روزهای مدیری به ماجرای نقشه ربایش علی کریمی در امارات گره خورده که بنا بر ادعایی که ابتدا در فضای مجازی و سپس در رسانه های خارج از کشور منتشر شد، قرار بوده توسط مهران مدیری و با قرار ملاقات حضوری در شهر دُبی انجام شود! این موضوع در ۲۴ ساعت گذشته به یکی از داغ ترین موضوع های فضای مجازی بدل شد.

پس از چند ساعتی اما مشاور و مدیر برنامه های علی کریمی با انتشار توییتی اعلام کرد که هیچ تماسی از سوی مهران مدیری با کریمی برقرار نشده بود.

همچنین خبرنگار ایسنا از مدیران شبکه نسیم (شبکه ای که برنامه دورهمی در آن پخش می شود) مطلع شد که اساسا مهران مدیری هیچ تماسی با علی کریمی نداشته و سفر اخیر او هم که در بازگشت با حواشی همراه شد، به دُبی نبوده، بلکه پرواز بازگشتش از مبداء یک کشور اروپایی به مقصد تهران انجام شده است.

منبع: ایسنا

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx