فال حافظ

فال حافظ، روزانه و قهوه امروز سه شنبه، 22 شهریور 1401

به گزارش آی‌زندگی؛ فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۲ شهریور با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ متولدین فروردین
سحر چون خسرو خاور علم بر کوهساران زد

به دست مرحمت یارم در امیدواران زد

چو پیش صبح روشن شد که حال مهر گردون چیست

برآمد خنده خوش بر غرور کامگاران زد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که مثل کوه استوار باش. صبح صادق در حال دمیدن است و تو در همین صبح به کام دل می‌رسی. این فال برای تو دولت و سعادت و مقام را یکجا بشارت می‌دهد. به یاد داشته باش زمانی که به تمام خواسته‌هایت رسیدی خدا را فراموش نکنی.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت
به آب روشن می عارفی طهارت کرد

علی الصباح که میخانه را زیارت کرد

همین که ساغر زرین خور نهان گردید

هلال عید به دور قدح اشارت کرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. به زودی مشکلات شما رفع می‌شود. روزهای خوب در راه است.به زودی به هدفتان دست‌ می‌یابید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد
کسی که حسن و خط دوست در نظر دارد

محقق است که او حاصل بصر دارد

چو خامه در ره فرمان او سر طاعت

نهاده‌ایم مگر او به تیغ بردارد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد به هر کسی که ظاهر عالی و خوب داشت اعتماد نکنید. حرف های زیبا و با ادب او شما را تحت تاثیر قرار ندهد. در اصل طبل توخالیست. به حرف و نصیحت کسی گوش کنید که واقعا” برایتان دل می سوزاند و با تجربه تر از شماست. دلتان می خواهد به یک سفر بروید برایتان خوب است.

فـال حـافـظ متولدین تیر
شَمَمتُ روحَ وِدادٍ و شِمتُ برقَ وصال

بیا که بوی تو را میرم ای نسیم شمال

چو یار بر سر صلح است و عذر می‌طلبد

توان گذشت ز جور رقیب در همه حال

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد روزگار سختی را در هجران گذرانده ای، ولی اکنون دیگر به گذشته ها فکر نکن، چرا که او از کرده خود پشیمان گشته و عاقلانه آن است که تو عذر او را بپذیری و از خطاهای او درگذری. تنها در این صورت است که سعادت به تو روی خواهد آورد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد
مژده ای دل که دگر باد صبا بازآمد

هدهد خوش خبر از طرف سبا بازآمد

برکش ای مرغ سحر نغمه داوودی باز

که سلیمان گل از باد هوا بازآمد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید خبرهای بسیار خوشی در راه است که زندگی را به شما باز می‌گرداند ،هر چند برای شما این شادی باور کردنی نیست. سعی کنید اشتباهات گذشته‌تان را تکرار نکنید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

آن یار کز او خانه ما جای پری بود

سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت

باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد در مقطع زمانی، کمی دچار مشکلات می‌شوی که بسیار زود حل خواهد شد. فرصت‌ها را غنیمت بدان و از فرصتی که در اختیارت قرار داده شده نهایت استفاده را ببر. قدر دوستانت را بدان و در کارها با آنها مشورت کن تا نتیجه‌ی بهتری بگیری.‌

فـال حـافـظ متولدین مهر
نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی

که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش

که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.

فـال حـافـظ متولدین آبان
دست از طلب ندارم تا کام من برآید

یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید

بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر

کز آتش درونم دود از کفن برآید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد حاجت و خواسته‌ای داری اما امید زیادی نداری. ناامیدی تو را از فعالیت و پیشرفت بازداشته است. بدان با صبر، تمام مشکلات برطرف می‌شود.

فـال حـافـظ متولدین آذر
گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود

پیش پایی به چراغ تو ببینم چه شود

یا رب اندر کنف سایه آن سرو بلند

گر من سوخته یک دم بنشینم چه شود

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید زندگی یک واقعیت است و یک تجربه بی بازگشت که باید از آن نهایت استفاده را برد. زندگی با اگرها و آرزوهای دور و دراز حاصلی جز گذران بیهوده عمر نیست. سکوت دیگران مبنی بر رضایت آنان از اعمال تو نیست، آنها منتظرند تا خود تصمیم بگیری. پس فرصت‌ها را از دست نده که پشیمان خواهی شد.

فال حافظ متولدین دی
بیا و کشتی ما در شط شراب انداز

خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز

ز کوی میکده برگشته ام ز راه خطا

مرا دگر ز کرم با ره صواب انداز

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید مدتی است یاس و ناامیدی در دل شما لانه کرده است. افکار منفی را از ذهن خود خارج کنید. با اراده‌ای قوی اقدام کنید و تلاش خود را به کار بگیرید تا تحولی عمیق و در جهت مثبت در زندگی‌تان ایجاد کنید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن
دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش

و از شما پنهان نشاید کرد سر می فروش

گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع

سخت می گردد جهان بر مردمان سختکوش

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که انسانی به شدت حساس و سختگیر هستی ولی بدان که زندگی را هرچه سخت تر بگیری، سخت‌تر می‌گذرد. زندگی پستی بلندی‌های فراوان دارد، وقتی با سختی‌ها مواجه می‌شوی روحیه خود را حفظ کرده و ثابت قدم به راه خود ادامه بده. سعی کن خوش‌قلب و مهربان باشی تا زیبایی‌های دنیا را ببینی.

فـال حـافـظ متولدین اسفند
من که از آتش دل چون خم می در جوشم

مهر بر لب زده خون می‌خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن

تو مرا بین که در این کار به جان می‌کوشم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید انسانی بسیار صبور و خوددار هستی. از درون پرهیاهوی شما و سوز و گدازی که در دل داری هیچ کس باخبر نیست. خودت هم خوب می دانی که قصد انجام کار بسیار بزرگی را داری، پس سختی راه امری است عادی، چرا که هرچه هدف بزرگتر باشد، رسیدن به آن سخت تر است، اما از لطف و مرحمت خدا غافل مشو چرا که او در انجام این کار تو را یاری خواهد کرد.

فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۲۲ شهریور
فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. با مطالعه فال روزانه از اتفاقات مهم پیش روی خود آگاه می شوید.

می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۲ شهریور:
شما از آشنایی با افراد جدید و رفتن به محل های جذاب و بکر لذت می برید. از لحاظ سلامتی امسال برای شما سال نسبتا خوبی خواهد بود. امسال چه از لحاظ شخصی و چه اقتصادی برای شما سال خوب و همراه با موفقیت های فراوان خواهد بود. تا جای ممکن در مورد مسائل کاری و اسرار حرفه ای خود با دوستان، همکاران و شرکای خود صحبت نکنید، چون این کار به ضررتان تمام خواهد شد.شما به طور ذاتی مهارت های مدیریتی بالایی دارید و دوست ندارید از هیچکس تبعیت کنید و ترجیح می دهید خودتان مدیر و رهبر باشید و در هر زمینه ای از بقیه جلو بزنید. اگر هنوز مجرد هستید زمستان امسال خودتان را برای ورود عشق به زندگیتان آماده کنید، این بار همه چیز با دفعات قبل فرق خواهد داشت. ماه های آبان، اسفند و خرداد بهترین ماه های سال خواهند بود و با اتفاقات مهمی همراه خواهند بود.

فال روزانه متولدین فروردین
امروز برای شما روز شروع های تازه است. موفقیت های گذشته به شما اعتماد به نفس تازه ای بخشیده اند و در کنار آن حس خوش بینی، شور و اشتیاق به آینده را در شما زنده کرده اند. به زودی به یک مسافرت خواهید رفت و فرصت پیشرفت تحصیلی نیز برایتان فراهم خواهد شد. روابط عاطفیتان نیز در حال حاضر دارند خوب پیش می روند و شرایط فعلی نوید بخش آینده ای بسیار خوب برای شما است. امروز کمی به خودتان رسیدگی کنید، لباس های جدید برای خودتان بخرید یا خودتان را به یک ماساژ یا پاکسازی صورت دعوت کنید. لباس های مرتب و شیک بپوشید و همه را با ظاهر جذاب خود غافلگیر کنید. این روزها مسئولیت هایتان در خانه بسیار زیاد و کلافه کننده شده، احساس گناه را کنار بگذارید و اجازه دهید تا اطرافیان دست یاری به سویتان دراز کنند. یکی از دوستانتان نیاز به پشتیبانی شما دارد، او را به طریقی که می خواهد حمایت کنید، فراموش نکنید که او هم قبلا همین کار را برای شما انجام داده.

فال روزانه متولدین اردیبهشت
شما امروز زمان زیادی را به انجام یک پروژه ی شخصی اختصاص خواهید داد که در نهایت از نتیجه ی آن هم رضایت نخواهید داشت. شاید حتی تا نیمه های کار پیش بروید و بعد آن را نیمه کاره رها کنید. این موضوع چنان ناراحتتان خواهد کرد که برای مدتی اعصابتان از هدر رفتن زحماتتان بهم خواهد ریخت. خودتان را زیاد ناراحت نکنید، این اتفاق برای بزرگترین هنرمندان نیز پیش می آید. یک بار دیگر کارتان را شروع کنید و تلاشتان را از سر بگیرید، شاید این بار از نتیجه راضی باشید. شما مسئول شاد کردن دیگران نیستید، به دیگران هم اجازه ندهید که با ناراحتی هایشان انرژی شما را کم کنند. قرار نیست شما سنگ صبور همه باشید و تمام انرژی منفی آنها را به خود جذب کنید. یک اتفاق بد را تبدیل به یک فرصت بسیار خوب می کنید. حواستان باشد، بهتر است حتی اگر شده، کمی از مبلغی که به دست تان می رسد، پس انداز کنید. در مورد مسئله ای احساسی اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. احساستان را به زبان بیاورید و انتظار نداشته باشید تا طرف مقابلتان حتما خودش متوجه همه چیز شده باشد.

فال امروز متولدین خرداد
امروز ممکن است به دلیل استرس، نتوانید با دیگران ارتباط موثری برقرار کنید. به احتمال زیاد مایل به صحبت کردن با هیچ کسی نخواهید بود حتی اگر این شخص بهترین دوستتان یا یکی از اعضای خانواده تان باشد. این ممکن است برای شما و اطرافینتان سخت باشد چرا که کسانی که اطراف شما هستند از شما تقاضای کمک و یا مشورت در برخی کارها را خواهند داشت و اگر شما به آنها کمک نکنید کارشان با مشکل روبرو خواهد شد. خونسردی خودتان را حفظ کنید و سعی کنید با آرامش شرایط را کنترل کنید. این وضعیت موقت است و به زودی مشکلاتتان برطرف خواهد شد. به تنهایی به رستوران بروید و غذای مورد علاقه تان را میل کنید و شب قبل از خواب کتاب بخوانید. در مورد یک مسئله مالی، اختلافات خانوادگی را کنار بگذارید تا بتوانید درست تصمیم گیری کنید. برای گرفتن یک مجوز هرچه سریع تر باید اقدام کنید. یک پیشنهاد وسوسه تان می کند. بدون جهت گیری و عجله نسبت به آن با دید باز فکر کنید. در مورد یک رابطه عاطفی انرژی تان را صرف مسائل مهم کنید

فال روزانه متولدین تیر
امروز همه در حال بحث و درگیری بر سر مسائل بی اهمیت و پیش پا افتاده هستند. هرچند شما اغلب در هر بحثی می توانید جانب خودتان را پیدا کنید، اما امروز فکر می کنید حق با هیچ یک از طرفین نیست. همه دارند از کاه کوه درست می کنند، پس خودتان را از این بحث ها دور نگه دارید. امروز کمی عصبی هستید. این حالت تا چند روزی طول می کشد اما در نهایت به کمک ارتباطات بیشتر به دیگران، به حالت قبل باز می گردید. با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، سعی کنید کمی از او دور بمانید. مطمئنا در تنهایی هر دوی شما به اشتباهات تان پی خواهید برد. احساساتی که شما در حال حاضر تجربه می کنید، می تواند نشانه ای از یک تغییر مثبت بزرگ در آینده ای نزدیک باشد. سحرخیزی را امتحان کنید و بگذارید هر روزتان سرشار از شوق و هیجان باشد. برای رسیدن به چیزی که سالهاست در سرتان است جستجو و تحقیق را شروع کنید. ممکن است شخصی با حرفهایش شما را به مرز جنون می کشد، از او فاصله بگیرید به هر قیمتی که شده. نگران سلامتی عزیزی هستید صبور باشید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد
شروع هایی تازه و فرصت هایی نوید بخش به طوری کاملا غیر منتظره سر راه شما قرار خواهند گرفت که شاید برخی از آنها دربرگیرنده ی سفر به سرزمینی دوردست باشند. جنبه ی ماجراجوی وجودتان بسیار هیجان زده و مشتاق به نظ ر می رسد، اما بخش دیگر وجودتان که به ثبات و سکون علاقمند است سعی در بازداشتن شما دارد. فکر نکنید که همین حالا باید دست به کار شوید. قبل از هر کاری تمام اطلاعات لازم را به دست بیاورید و خیلی منطقی تصمیم گیری کنید. امروز خبرهای نگران کننده ای در رابطه با مسائل مادی به گوشتان خواهند رسید. نگران نباشید، اوضاع به آن بدی که به نظر می رسد هم نیست. شما از شنیدن تعریف و تمجید های دیگران مست و سرخوش می شوید، احتیاط کنید برای رسیدن به محبوبیت زیاده روی نکنید. از هدف هایتان دور نیافتید. برنامه های جدیدی برای پیشرفت زندگی تان بریزید. از تصمیم های ناگهانی دوری کنید و هر کاری را از روی عقل و با حساب و کتاب انجام بدهید.

فال امروز متولدین شهریور
امروز تمایل به تنها بودن دارید و به احتمال زیاد روزتان را با خواندن کتاب مورد علاقه تان و یا انجام دادن پروژه ای که مسئولیتش به شما محول شده بگذرانید. هر چند که ممکن است این روش کار کردن زیاد موثر نباشد و منجر به موفقیت شما نشود. ممکن است برخی افراد برای صحبت با شما به دیدارتان بیایند و یا برخی از دستگاه هایتان مشکل پیدا کنند و نتوانید به کارتان ادامه دهید. ممکن است یک تماس غیر منتظره از شخصی دریافت کنید که از شما کمک بخواهد و مجبور شوید به کمک او بروید. یک نفس عمیق بکشید و سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و با روی خوش با دیگران صحبت کنید. ممکن است فردا تنها باشید! ملاقات جالبی پیش رو دارید که شادی به دلتان می اندازد. خانواده برای هر کسی نقش مهمی بازی می کند، از حمایت آن ها استفاده کنید. بین شما و شخصی فاصله افتاده اعتماد به نفستان را دستکم نگیرید، این فاصله باعث ناراحتی تان می شود بهتر است شما زودتر پیش قدم شوید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر
خودتان را برای مشاهده ی برخی تغییرات مثبت در روابط خود مشاهده کنید. اگر پای یک شراکت تجاری در میان باشد یک توافق جدید بین شما و طرف مقابلتان زمینه ساز موفقیت ها و پول بیشتر برای شما خواهد بود. اگر یک رابطه ی عاطفی در کار باشد همه چیز آنقدر خوب پیش خواهد رفت که ممکن است تصمیم بگیرید رابطه ی خود را وارد مرحله ی جدیدی کرده و جدیتر کنید. هر رابطه ی جدیدی هم که امروز آغاز شود خیلی خوب پیش خواهد رفت. یکی از دوستان شما دارد روزهای سختی را می گذراند و به تازگی مشکل بسیار بزرگی را از سر گذرانده است. سعی کنید امروز به دیدن او بروید و یا حداقل با او تماس گرفته و کمی با هم صحبت کنید. به او یادآوری کنید که تنها نیست. عاشق باشید تا دنیا به رویتان لبخند بزند. خبری احوالتان را از این رو به آن رو می کند. در مورد مسئله ای بیهوده نگران هستید، موقعیت‌تان را با دیگران بسنجید. یکی از دوستانتان روزهای سختی را می گذراند، احوالش را بپرسید و تنهایش نگذارید. شنیدن یک خبر شگفت زده تان می کند.

فال روزانه متولدین آبان
آشکار شدن رازهای شما یا کسی که نزدیک به شماست، امروز شما را سراسیمه می کند. این موضوع برای شما شوکه کننده خواهد بود ولی در کل می تواند به نفعتان باشد چون از این پس رازی پشت پرده نخواهد بود و با خیال راحت و آسوده به انجام دادن کارهایتان خواهید پرداخت. با فاش شدن این راز شما خواهید آموخت که چگونه باید با وضعیتی مشابه وضعیت الانتان برخورد کنید. برای بهتر شدن حالتان می توانید خاطرات روزانه تان را یادداشت کنید یا با یکی از دوستانتان در مورد مشکلاتتان صحبت کنید. مراقب باشید که همه چیز را نمی توانید به هر کسی بگویید. اگر نمی توانید به کسی اعتماد کنید سعی کنید خودتان مشکل را حل کنید. وام یا مبلغی که به دنبالش هستید در آخرین لحظه به دستتان می رسد. خبری می شنوید به آن با دید منفی نگاه نکنید. یک سوتفاهم ساده تبدیل به یک مسئله بغرنج شده و هرچه بیشتر پیش می رود هم اوضاع بدتر می شود، آرام باشید و از موضوع فاصله بگیرید تا اتفاقات را بهتر ببینید.

فال روزانه متولدین آذر
رازی که می خواسته اید فقط بین شما و چند نفر از دوستان صمیمیتان بماند به طور کاملا غیر منتظره ای برملا خواهد شد و افراد نامناسبی در جریان آن قرار خواهند گرفت. شما دچار سردرگمی و احساس اینکه مورد خیانت قرار گرفته اید خواهید شد، اما کسی را به خاطر این موضوع مورد سرزنش قرار ندهید و این درس را بگیرید که هر رازی تا زمانی راز باقی می ماند که فقط خودتان از آن با خبر باشید. امروز می تواند روز خوبی برای دنبال کردن غریزه تان و گفتن حرف هایی که نیاز دارید به شخص مورد علاقه تان بگویید باشد. با احساسات خود مواجه شوید و آنچه احساس می کنید را انکار نکنید و با خودتان صادق باشید. به یک رابطه دوستانه قدیمی فرصت دوباره بدهید. هر دوی شما تغییر کرده اید. در امر تحصیل یا کار به موفقیت مهمی دست می یابید. برای جلب موافقت شخصی که برایتان اهمیت زیادی دارد تلاش و او را مجاب کنید. از انتقام گیری بگذرید. این کار باعث تلف کردن وقت و انرژی شما خواهد شد.

فال روز متولدین دی
دوست دارید که خودتان را مدام با کارهای مختلف درگیر کنید و تمام مدت در فعالیت و جنب و جوش باشید، اما این را هم بدانید که خستگی بیش از اندازه می تواند در دراز مدت شما را فرسوده کند. برای تغییر روحیه، سعی کنید که گل و گیاهان بیشتری را به خانه و محیط کار خود اضافه کنید. برای کارهایتان نیز یک برنامه دقیق بچینید و طبق آن پیش بروید تا استرس به سراغ تان نیاید. شما می توانید با کمی تلاش، به آنچه در ذهن تان می گذرد، برسید. این روزها زمان بیشتری را برای خود و علاقمندی هایتان بگذارید، حتی اگر به قیمت جدا شدن از شریک زندگی تان باشد. این کار به نفع هر دوی شما تمام می شود. در رابطه عاطفی تان خاموشی طرف مقابل را جدی بگیرید، با او صحبت کنید و فرصت درد دل به او بدهید. این روزها سرتان به اخبار به درد نخور گرم شده و از هدف اصلی تان دور مانده اید. با خودتان خلوت کنید و ساعتی را به کارهایی که باید انجام دهید اختصاص بدهید. کمتر خود خوری کنید.

فال متولدین بهمن
امروز از طریق یکی از اعضای نزدیک خانواده و یا همسایه هایتان اخبار فوق العاده ای به دستتان خواهند رسید. این اخبار ممکن است در ارتباط با مادیات و یا فرصت تازه ای که در نزدیکی های خانه تان به وجود آمده است باشد. شاید در یک فعالیت اجتماعی که در ارتباط با موضوعات مورد علاقه ی شماست حضور پیدا کنید. تماس های تلفنی زیادی باید برقرار کنید و تماس های زیادی هم باید بگیرید تا برای کاری که قرار است در آینده ی نزدیک انجام دهید برنامه ریزی کنید. دیداری غیر منتظره با یکی از دوستانتان شما را درگیر احساسات و مشکلات فعلی او خواهد کرد، پس خودتان را برای ناراحتی و نگرانی های احتمالی آماده کنید و در مورد برداشت های شخصیتان چیزی نگویید. از چیزی به خاطر کسی در زندگی تان گذشته اید. گذشته ها گذشته، حالا به خودتان و خواسته هایتان فکر کنید. برای عاشقی کردن هیچوقت دیر نیست. درهای دلتان را باز کنید و عشق را به آن مهمان کنید. یک ملاقات کاری بهتر از آنچه توقع دارید، پیش می رود. یک خرید یا فروش به تعویق خواهد افتاد.

فال روزانه متولدین اسفند
استرس و فشار کاری برای شما به حدی رسیده است که دلتان می خواهد همه چیز را ول کنید و سوار اولین هواپیمایی که گیرتان می­آید بشوید و از همه چیز و همه کس فرار کنید. شاید هم فکر بهتری به ذهنتان برسد و تصمیم بگیرید ادامه تحصیل داده و یا در رشته ای کاملا متفاوت شروع به دوره دیدن کنید تا شغل و حرفه ی جدیدی برای خودتان دست و پا کرده و از این شرایط آزار دهنده نجات پیدا کنید. با این حال بهتر است امروز تصمیم هایتان را عملی نکنید و چند روزی دست نگه دارید. فعلا سعی کنید روزتان را به بهترین شکل ممکن بگذرانید و کارهایی را انجام دهید که باعث آرامشتان می شوند. به یک سفر می روید. به جمعی دعوت خواهید شد، این دعوت را بپذیرید. احساس متفاوت نسبت به حوادث درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می دهد دارید. از توانایی فوق العاده ای که در قضاوت دارید استفاده کنید، اما فراموش نکنید تصمیم شما تصمیم نهایی نیست. به دیگران زمان بدهید. تا خودشان به نتیجه مناسب برسند.

فال قهوه سریع روزانه؛ فال قهوه امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

اساس فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط می شود، لکه ها و سایه ها به شکلها نسبت داده شده و برای هر شکل تعبیر خاص قائلند. در بین اشکال مشاهده شده صورتهای بروج دوازده گانه و بروج فلکی از اهمیت بیشتری برخوردارند. برای پیشگویی دقیق تر فال بیننده می بایست به تفاسیر مربوط به این بروج نیز آشنایی داشته باشد.

قهوه نوشیدنی ۷۰% مردم دنیا را تشکیل می دهد و بسیاری از ملت ها از قدیم به خواص گوناگون آن پی بده اند. خاصیت آرام بخشی و تسکین قهوه از این ماده، نوشیدنی اصلی و مهم مجالس پذیرایی را ساخته است. ضمن نوشیدن قهوه نوعی سرگرمی و تفنن رایج شد که فال قهوه نام گرفت.

زمانی که شما قهوه خود را میل می کنید مقداری مواد غیر حلال و جامدی در ته فنجان باقی می ماند که به اشکال و تصاویر مختلفی شباهت دارند گمان آن می رود که به نحوی ارتباطی بین نوشنده قهوه و این تصاویر وجود دارد که سبب شکل گیری فالی به نام فال قهوه می شود. تغییر این شکلها نوعی آینده بینی به حساب آمده که حتی مجامع و مراکز و انجمن ها و نشریات مربوط به آن دایر گردیده است.

فال قهوه روزانه متولدین فروردین
در فال قهوه شما دیده شد:

قلم : رفع نگرانی – بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد.

انگشتری : از صاحب مهر و نقش و نشان به شما ثروتی خواهد رسید.

زن : رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید – شادی

قرص : شفا – بهبودی – بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد.

جاده : به اهداف و مقاصدتان میرسید و حاجت تان بر آورده خواهد شد.

انسان در حال دعا کردن : دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت

عبادتگاه : نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار

فال قهوه روزانه متولدین اردیبهشت
در فال قهوه شما دیده شد:

قلب : روابط عاطفی

ترازو : نشانه عدل و انصاف است – از عدل و درستی حکم میکند – رفتن به دادگاه و حل مسئله ای از راه عادلانه

خیمه : تامین مالی – افزایش مال و نعمت – نگران آینده نباشید.

عبادتگاه : نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار

چادر : حجاب و پوشش است – جای امن و امان مخصوصا برای مسافرت دسته جمعی.

کت : گرمی – عشق و محبت

خرس : دشمن بدطینت، احمق و تند خو – از این خصلتها دوری کنید – تکیه گاه – یاور- متکی به کسی یا چیزی

فال قهوه روزانه متولدین خرداد
در فال قهوه شما دیده شد:

بینی : قدرت تشخیص – حس فعال

فندق : بدست آوردن ثروت و مال از فرد بخیل.

درخت : فراوانی – پیروزی در بازی – گشاده دستی – شانس در بخت آزمایی

آتش فشان : در مقابل عشق کنترل خود را حفظ کنید ، در غیر اینصورت این عشق مشکلات شما را بیشتر میکند.

سنجاب : جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

چمدان : به مسافرت و گرفتن تصمیمی مهم اشاره می کند.

حلقه گل : غصه ای که تمام می شود – رهایی از غصه ها

فال قهوه روزانه متولدین تیر
در فال قهوه شما دیده شد:

چشم : بینائی – چشمانی هستند که از اطراف مواظب اعمال و رفتار شما می باشند – حسادت و چشم خوردن

پا : سفری کوتاه در پیش خواهید داشت – پیشروی اهداف – استقامت – حرکت

پر : تن پروری – زندگی در ناز و نعمت شما را تن پرور بار آورده است.

مثلث متساوی الاضلاع : موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن

سنجاب : جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

خانه : ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارها – ازدواجی خوشحال کننده – زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

سوسمار : دشمن نادان – قبل از اینکه خطری برایتان ایجاد کند دوری کنید.

فال قهوه روزانه متولدین مرداد
در فال قهوه شما دیده شد:

سگ : دوستانی مهربان و وفادار – دریافت خبری خوب

باد برن : دعوا از سر حسادت – اختلاف همسایگی

خط کج : دوستی های ساختگی و ظاهری – دو رویی – فریب

تخم مرغ شکسته : یاس و نا امیدی موقت – از بین رفتن بخت و اقبال

مگس : نشان مردم فرومایه است ، از طرف آنها اذیت میشوید ، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید.

خانه : ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارها – ازدواجی خوشحال کننده – زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

خط مشخص و واضح : موفقیت آمیز بودن موضوع و پروژه

فال قهوه روزانه متولدین شهریور
در فال قهوه شما دیده شد:

کت : گرمی – عشق و محبت

دست در دست بودن دو مرد : رسیدن به سازگاری – توافق

طاووس : شکوه و جلال – تجمل – چیزی که موجب افتخار شود – فخ فروشی – غرور

تبر : با مشکلات مقابله کنید تا شکست نخورید.

خروس : نشانگر شهوت و غرور است – نوید و مژده – کاری خیر

خیمه : تامین مالی – افزایش مال و نعمت – نگران آینده نباشید.

قفل : موانع – سد – برای رسیدن به مقصود، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرید – گرفتاری

فال قهوه روزانه متولدین مهر
در فال قهوه شما دیده شد:

قطار : مسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک بودن.

ابر : خداوند به شما علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علمتان بهره مند خواهند شد – ممکن است مشکلاتی در کارتان پیش بیاید

اتومبیل : دلیل بر آن باشد که سفری دور و دراز در پیش دارید.

لکه های روشن : روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی

سه پایه : حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور

سپر : پناه دهنده از امور ناپسند – محافظت شده از جائی.

کتاب : گشایش در کارها – دوست صمیمی و وفادار و دانشمند هرگز اورا ترک نکنید. – تحصیل – تفکر

فال قهوه روزانه متولدین آبان
در فال قهوه شما دیده شد:

صخره : خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل

حب : شفا – بهبودی – بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد – برطرف شدن مشکل

خنجر : گرفتاری – کسالت – از دوستان ناباب بپرهیزید.

زن : رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید – شادی

زنگوله : بگو مگو – دعوا و مرافعه – بگو مگو با اقوام و خویشان، صبور باشید.

ابرو : نیت پاک، آراستگی و دینداری در شما به حد کمال میباشد.

مورچه : نشانگر داشتن پشتکار و دوراندیشی – با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید – باغیرت بودن – دریافت مزد زحمات

فال قهوه روزانه متولدین آذر
در فال قهوه شما دیده شد:

باز : آسایش – شادی – بشارت دادن – رسیدن به مراد و یافتن مال.

بینی : قدرت تشخیص – حس فعال

چرخ : چرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است، مطیع سرنوشت باشید.

خانه : ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارها – ازدواجی خوشحال کننده – زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

درخت کاج : موفقیتی مربوط به هنرهای زیبا

توپ : با ورزش کردن می توانید از بیماری خلاصی یابید – به زندگی بدون ثبات اشاره می کند – به معنی تغییرات مداوم است.

انگور : بیش از حد انتظار به شما خیر و نعمت میرسد، اصراف نکنید.

فال قهوه روزانه متولدین دی
در فال قهوه شما دیده شد:

اسب : نشانگر یک آرزو می باشد، به خصوص به مژده ای در مورد عشق اشاره می کند (فردی وارد زندگیتان می شود) – تغییرات در وضع زندگی

سوزن : دوست و غمخوار – حاجت تان بر آورده خواهد شد و به مراد خواهید رسید.

آب فشان : موفقیت و شادی – در آینده نزدیک موفقیت و شادی نصیب شما خواهد شد.

شتر : ثروت ماندگار – خیر و برکت – روزی فراوان

قایق : بالا رفتن از ناهمواریها و رسیدن به معشوق – عشق و دوستی.

لکه های روشن : روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی

فیل : سمبل بزرگی، قدرت و منزلت – دوست دانشمند، با آنها هم صحبت شوید – قدرت و موفقیت

فال قهوه روزانه متولدین بهمن
در فال قهوه شما دیده شد:

انسان در حال سجده : شکرانه اجابت دعا – دعا برای برآورده شدن حاجتی

هیزم : سخن چینی و بد عملی، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بینید.

نان : سمبل سرور و خوشحالی است – برکت – در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند.

کمان : فرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید، فرزندی پسر – به دست آوردن موفقیت به سختی – به مشقت نیز تعبیر می شود.

ببر : دشمن دلیر و بی باک ، اما بزرگوار نیز هست.

قو : سمبل وقار، دوستی، ایمان، – به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن – ازدواج با عشق – متانت در رفتار

انگور : بیش از حد انتظار به شما خیر و نعمت میرسد، اصراف نکنید.

فال قهوه روزانه متولدین اسفند
در فال قهوه شما دیده شد:

موش : ریا کار و زیان بار، با متانت و صبر از شرش خلاص شوید. دشمنی و خیانت – حرفهای زنانه – غیبت – میهمانی های زنانه

زن : رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید – شادی

ابر باران زا : تغییرات – نزول برکت – گذشتن و عبور از سختیها

فنجان : در اثر کار و کوشش، نتیجه مطلوب بدست آوردن – هدیه و پاداش گرفتن.

گندم : روزی حلال و سخاوتمندانه، که با رنج و زحمت بدست آمده است.

آبشار : پیشرفت شما در کار و رسیدن به مقام و ترفیع حتمی است و از نظر اجتماعی قابل ستایش می باشد.

اسب سوار : فرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx