خبر خوب مایکروسافت برای کاربران پلی استیشن!

آی‌زندگی – مایکروسافت خبرهای خوبی برای کاربران کنسول های بازی سونی پلی استیشن دارد. طبق گزارش‌ها، این شرکت متعهد شده است که Call of Duty (CoD) را برای چند سال دیگر فراتر از قرارداد بازاریابی موجود سونی با Activision روی پلی‌استیشن نگه دارد.

به گزارش آی‌زندگی به نقل از نبض فناوری، فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ به The Verge گفت که CoD برای سال‌های زیادی روی کنسول‌های پلی‌استیشن سونی باقی خواهد ماند. اسپنسر می‌گوید: «در ژانویه، توافق‌نامه امضاشده‌ای را به سونی ارائه کردیم تا Call of Duty را در پلی‌استیشن، با برابری ویژگی‌ها و محتوا، برای حداقل چندین سال دیگر فراتر از قرارداد فعلی سونی تضمین کنیم.

این اولین باری نیست که اسپنسر این حرف را می‌زند، او تعهد مایکروسافت به حفظ CoD روی کنسول‌های پلی‌استیشن سونی را نیز در ماه ژانویه، در توییتر اعلام کرد. او گفت: این هفته تماس‌های خوبی با رهبران سونی داشتیم من قصد خود را برای احترام به همه توافق‌های موجود پس از خرید اکتیویژن بلیزارد و تمایلمان برای نگه‌داشتن Call of Duty در پلی‌استیشن تایید کردم.

مایکروسافت Activision Blizzard را در ژانویه امسال خریداری کرد. Activision Blizzard ناشر CoD، یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ است.

سونی اخیراً ادعا کرده است که خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت، به شدت بر انتخاب مشتریان برای خرید کنسول تأثیر خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین استدلال می‌کند که سونی از رقابت با Game Pass ناراحت است و می‌خواهد هر گونه رقابت بالقوه‌ای را برای مدل کسب‌وکار خود از بین ببرد. مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرد، این خرید Game Pass را به یکی از جذاب‌ترین و متنوع‌ترین مجموعه‌های محتوای بازی در صنعت تبدیل می‌کند.

منبع: نبض فناوری

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx