عکس| این خودروها به زودی وارد ایران می‌شوند!

پس از کش و قوس فراوان واردات خودروهای نو و زیر 20 هزار دلار آزاد شد. در اینجا برخی از مدل‌ها و تصاویرشان را می‌بینید.

به گزارش آی زندگی، بسیاری از خود می‌پرسند با 20 هزار دلار چه برند و مدل‌هایی وارد ایران می‌شوند؟

قطعا ورود هرچند اندک خودروهای خارجی مسکنی موقت بر تقاضای میلیونی ایرانی‌ها است اما دیدن خودروهای ارزان قیمت خارجی مدل 2022 خالی از لطف نیست.

همراه مکانیک اسامی و تصاویر برخی از این خودروها را به صورت حدسی آورده که در زیر مشاهده می‌کنید:

کیا K5 مدل ۲۰۲۲


شاید یکی از جذاب‌ترین سدان هایی که بسیاری از مشتریان ایرانی منتظر ورودش به کشور هستند، همین کیا K5 یا به قول خودمان اپتیما نسل جدید باشد. طراحی ظاهری فوق العاده جذاب، کابین جادار و عملکرد فنی مناسب از مزایای کیا کی۵ ۲۰۲۲ محسوب می‌شوند. این خودرو در بازار عمان با دو پیشرانه ۲.۵ و ۲ لیتری تنفس طبیعی به همراه گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته به قیمتی حدود ۱۸ هزار دلار عرضه شده است.

 

کیا سراتو ۲۰۲۲

سراتو ۲۰۲۲ در بازار کشور عمان با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی به قیمتی حدود ۱۶ هزار دلار به فروش می‌رسد. سراتو یکی از نامدارترین محصولات کیا در ایران محسوب می‌شود و به احتمال قوی نسل جدید آن نیز مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار خواهد گرفت.
کیا سلتوس سال ۲۰۲۲

کیا سلتوس یک کراس اوور جمع و جور با طراحی ظاهری زیبا و مدرن است که قیمت نسخه lx آن در بازار عمان حدود ۱۷ هزار دلار برآورد می‌شود. این خودرو با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک در دسترس خریداران قرار دارد.

 

تویوتا کرولا ۲۰۲۲


کرولا طی سال‌های آزاد بودن واردات خودرو به کشور، پای ثابت ماجرا بوده و با نسل‌های مختلف در بازار ایران به فروش رسیده است. تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۲ با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس سی وی تی بهایی کمتر از ۲۰ هزار دلار در بازار کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دارد و می‌تواند مجوز ورود به کشور را دریافت کند.

 

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲


تویوتا هایلوکس یکی از محبوب‌ترین وانت پیکاپ‌های جهان محسوب می‌شود که همیشه در بحث بیراهه نوردی و آفرود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. مدل ۲۰۲۲ هایلوکس در نسخه های تک و دو کابین به همراه پیشرانه های دو لیتری و ۲.۷ لیتری بنزینی و همچنین ۲.۴ لیتری دیزل با قیمت کمتر از ۲۰ هزار دلار بازار کشور قطر عرضه می‌شوند.

 

 

تویوتا یاریس سدان مدل ۲۰۲۲


تویوتا یاریس نسخه +SE در بازار کشور عمان قیمتی برابر ۱۵ هزار و ۵۰۰ دلار داشته و می‌تواند به عنوان یک سدان اقتصادی در کشور ما نیز حاضر شود. البته طراحی این خودرو چندان مهیج نیست ولی کیفیت بالای محصولات تویوتا همواره موجب استقبال مشتریان از محصولات اقتصادی این برند شده است.

 

هیوندای کُنا


کراس اوور کوچک هیوندای کنا که پیش از این قرار بود توسط کرمان موتور در کشور مونتاژ شود، با مدل ۲۰۲۲ اکنون می‌تواند به بازار ایران راه پیدا کند. این کراس اوور کوچک به قیمت حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ دلار در کشور عمان عرضه شده و به پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی به همراه گیربکس اتوماتیک مجهز است.

 

هیوندا کرتا ۲۰۲۲


کرتا ۲۰۲۲ از جمله جدیدترین تولیدات کمپانی کره‌ای هیوندای در قالب یک کراس اوور شهری به حساب می‌آید که بهای آن در عمان حدود ۱۷ هزار دلار است. این کراس اوور کوچک به موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک جهت تامین قوای خود وابسته است. نسخه فول آپشن این محصول نیز با قیمتی نزدیک به ۱۸ هزار دلار به دست مشتریان عمانی می‌رسد.

 

هیوندا النترا ۲۰۲۲


هیوندای النترا هم یکی دیگر از سدان های محبوب کره‌ای در ایران به شمار می رود که در رنج قیمتی خودروهای زیر ۲۰ هزار دلار قطعا با استقبال پرشور از سوی مشتریان ایرانی مواجه خواهد شد.

 

رنو کولئوس ۲۰۲۲


نسل دوم رنو کولئوس به صورت نسبتا محدود به ایران وارد شد و استقبال فراوانی از آن به عمل آمد. در حال حاضر کولئوس PE مدل ۲۰۲۲ در قالب نسخه‌های تک و دو دیفرانسیل در بازار کشور عمان با قیمت حدود ۱۶ تا ۱۸ هزار دلار عرضه شده است. این نسخه از کولیوس با پیشرانه ۲.۵ لیتری ۱۷۰ اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک به تامین قوای محرکه خود خواهد پرداخت.

 

 

رنو تالیسمان ۲۰۲۲


رنو تالیسمان نیز جزو سدان های محبوب فرانسوی در بازار ایران به حساب می‌آید مدل ۲۰۲۲ تالیسمان pe در کشور عمان با قیمتی حدود ۱۷ تا ۱۹ هزار دلار به فروش میرسد پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی ۱۴۰ اسبی به همراه گیربکس اتوماتیک ارکان اصلی بخش فنی تالیسمان ۲۰۲۲ تیپ PE را تشکیل می‌دهند.

 

رنو مگان ۲۰۲۲


عمده تیپ‌های رنو مگان ۲۰۲۲ در بازار امارات در بازار کشورمان قیمتی بین ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۲۰ هزار دلار دارند. این تیپها با موتور ۱.۶ لیتری ۱۱۵ اسبی و ۲ لیتری تنفس طبیعی ۱۴۰ اسب بخاری به علاوه گیربکس اتوماتیک به فروش می‌رسند.

 

پژو 208 هاچبک


در بین تولیدات کمپانی پژو تنها می‌توان به ورود پژو ۲۰۸ هاچبک به عنوان یک خودروی وارداتیبا قیمت کمتر از ۲۰ هزار دلار امیدوار بود. پژو ۲۰۸ جی تی لاین مدل ۲۰۲۲ جهت تامین قوای محرکه خود از موتور ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰ نیوتن متر به همراه گیربکس اتوماتیک سود می برد.

 

همچنین خودروهایی مثل هوندا سیویک، سیتی و CR-V دارای نسخه هایی به قیمت کمتر از 20 هزار دلار هستند و می‌توانند مجوز ورود به کشور را کسب کنند.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
Tags: ,
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx