ویدئو| آموزش پخت پیتزا گل کلم بوداده!

در این فیلم روش طبخ پیتزا گل کلم بوداده روی نان تست از سایت نیویورک تایمز آموزش داده می‌شود. این پیتزا گیاهی است و به عنوان غذای اصلی با سوپ یا میان وعده خوشمره می‌توان استفاده کرد.

به گزارش آی زندگی، نیویورک تایمز در این فیلم روش تهیه پیتزا با گل کلم بوداده را نشان می‌دهد.

این غذا از کتاب آشپزی «مثل یک حرفه‌ای بپزید» نوشته اینا گارتن اخذ شده که شبیه ساندویچ پنیر کبابی با یک لایه مغزدار از گل کلم بوداده با جوز هندی و پاپریکا است.

جولیا ماسکین در نیویورک تایمز توضیح می‌دهد که با افزودن پروشوتو این پیتزا را گیاهی کرده و پنیر را نیز کم کرده است تا به عنوان شام گیاهی با سوپ یا میان وعده خوب سر سفره ما قرار گیرد.

گام اول

فر را با دمای ۴۰۰ درجه گرم کنید. گل کلم را به خوشه های نیم اینچی برش دهید. در یک تابه ریخته و با روغن، فلفل قرمز، یک قاشق چایخوری نمک و ½ قاشق چایخوری فلفل مخلوط کنید. گل کلم‌ها را پخش کرده و تفت دهید و به مدت ۲۵ الی ۳۰دقیقه کار را ادامه داده و هر 10 دقیقه یکبار هم بزنید تا نرم و به صورت لکه‌هایی قهوه‌ای شوند.

 

گام دوم

در همین حال، پنیر ریکوتا یا ماسکارپونه را در یک کاسه بزرگ هم بزنید تا نرم و پفکی شود. گرویر، جوز هندی، یک قاشق چایخوری نمک و ½ قاشق چایخوری فلفل را با هم مخلوط کنید و کنار بگذارید. در توستر نان را برشته کنید تا طلایی شود.

 

گام سوم

وقتی گل کلم تمام شد، از تابه خارج کنید و کنار بگذارید تا خنک شود. قالب را با فویل بپوشانید و فر را روی ۳۷۵ درجه کاهش دهید.

 

گام پنجم

نان تست‌ها را روی قالب ورقه‌ای بچینید. گل کلم را در مخلوط ریکوتا هم بزنید، سپس بین نان تست ها تقسیم کنید و تا لبه‌ها پخش کنید. پودر پنیر پارمزان و پاپریکا را اضافه کنید. (دستور پخت را می توان تا این مرحله درست کرد و تا دو ساعت در دمای اتاق نگه داشت.)

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
Tags: ,
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx