ازدواج با متولدین این ماه ها شما را خوشبخت می کند

به گزارش آی‌زندگی؛ بعضی افراد هستند که با یک نگاه عاشق می‌شوند. برخی دیگر نیز زمان بیشتری را برای عاشق شدن و یا علاقه‌مندی به شخص دیگری، نیازدارند. به عقیده عده‌ای، این‌که هرشخص به چه سرعت و با چه میزانی عاشق و شیفته شخص دیگری شود، همه وهمه تحت تاثیر علت‌های مختلفی است. یکی از این موارد می‌تواند این باشد که شخص دردوران کودکی‌اش، دچار مشکلاتی شده که تا به حال، حل نشده است، یا علت آن را می‌توان به تفاوت هدف اشخاص در زندگی بیان کرد. اما طبق علم ستاره‌شناسی، سرعت و میزان عشق متولدین هرماه به برج فلکی که درآن متولد شده‌اند می‌تواند بستگی داشته باشد.

اگر می‌خواهید اطلاعات دقیقی از ویژگی عشق و عاشقی در ماه‌های مختلف کسب کنید و بدانید که قلب متولدین هر ماه کجاست، با ما همراه باشید تا زبان عشق متولدین هرماه در رابطه عاشقانه را به‌همراه رابطه دوستی متولدین ماه ها را بررسی کنیم.

میزان عشق متولدین فروردین

فروردینی‌ها خیلی زود و سریع عاشق می‌شوند. سیاره ماه تولد فروردین، برج حمل است. اشخاصی که در ماه فروردین متولد می شوند، روحیات آن‌ها به این شکل است که در ظاهر، خود را شاد نشان می‌دهند و علاقه‌ دارند که اطرافیان، آن‌ها را فردی شاد تصور کنند. اما در واقعیت چنین نیست. این افراد در باطن پر از غم وغصه هستند، ولی همیشه و در همه حال ظاهر شاد خود را حفظ می‌کنند. همین نشاط و سرزنده‌ بودن فروردینی‌ها، موجب جذابیت آن‌ها شده است. رابطه دوستی متولدین فروردین با ماه‌های دیگر به گونه‌ای است که در روابط، بسیارساده و بی‌ریا برخورد می کنند. آن ها دوست دارند همیشه با دوست خود صمیمی باشد و به او ابرازعلاقه کنند. این را بدانید که ساده و بی‌ریا بودن یک فروردینی دلیل بر این نمی‌شود که در رابطه دوستانه، به راحتی گول بخورد. چون این افراد، بسیار باهوش هستند و حواس‌شان به واکنش‌های شما در برابر خوبی‌های‌شان است. عشق در متولدین این ماه پنهان است. فروردینی‌ها افرادی مغرور و عصبی، اما خونگرم و زیبا هستند. اگر یک فروردین ماهی را دارید، مطمئن باشید با بقیه فرق دارید.

میزان عشق متولدین اردیبهشت
اردیبهشتی‌ها آهسته و تدریجی عاشق می‌شوند. سیاره ماه تولد اردیبهشت، برج ثوراست. اردیبهشتی‌ها همان طور که هستند به نظر می‌آیند. این افراد معمولا کم حرف اما خوش صحبت هستند. متولدین این ماه عاشق پول خرج کردن هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا یک زندگی مرفه‌ داشته باشند و به هرآنچه که دوست دارند برسند. به همین‌دلیل، باید بدانید که همسرایده‌آل شما، در نهایت متولد چه ماهی می‌تواند باشد تا خصوصیات و ویژگی‌های آن ماه را داشته باشد. عشق اردیبهشتی ها خیلی آهسته و پیوسته است. آن‌ها افرادی دست ودل‌باز و بخشندهای هستند و تلاش می‌کنند تا نیاز همسرشان را براورده کنند. یک فرد اردیبهشتی می‌تواند راه زندگی را به شما نشان دهد و فردی بخشنده و با اعتماد به نفس بالا در کنار شما باشد. اگر شما خود آدم وفاداری هستید و برای رابطه عاطفی‌تان کم نمی‌گذارید، انتخاب یک عشق اردیبهشتی بهترین راهی است که دارید.

میزان عشق متولدین خرداد
سیاره ماه تولد خرداد، برج جوزا است، آن‌ها به مرور عاشق می‌شوند. اگرمتولد ماه خرداد هستید شخصی جذاب، خوشتیپ، زیبا اما کمی عصبی و زود جوش هستید. این افراد شخصیتی اجتماعی دارند و علاقه زیادی به جمع‌های شلوغ دارند. ولی خودشان همیشه ساکت هستند و گوش به حرف دیگران می‌دهند. متولد خرداد همیشه در کارهایش نیازبه راهنمایی دارد و به راحتی می‌تواند کسی که در وجودشان علاقه‌ای نسبت به او دارد را حس کند و به او نزدیک شود. خرداد ماهی خیلی راحت معشوقش را به خود جذب می‌کنند. عشق درمتولدین ماه خرداد به گونه‌ای است که اگرشخصی را واقعا دوست داشته باشند، رفتارهایی که مطمئن هستند درست نیست را کنار می‌گذارند و تلاش می‌کنند رفتار‌هایی که انرژی و تمرکزشان را می‌گیرد پیدا کرده وکنار بگذارند. با این کار، به راحتی به آن چیزی که ازعشق و رابطه عاشقانه می‌خواهند می‌رسند. آن‌ها درخرید‌های‌شان به پیشنهادات و نظرات دیگران توجه زیادی می‌کنند. هیچ وقت یک خردادی را نرنجانید چون دیگر دلشان با شما صاف نخواهد شد.

میزان عشق متولدین تیر

تیرماهی‌ها خیلی زود عاشق می‌شوند. سیاره ماه تولد تیر، برج خرچنگ است. تیرماهی‌ها به عنوان اشخاصی زیبا، حساس و احساسی نسبت به دیگر افراد شناخته می‌شوند و در دسته وفادارترین ماه تولد تیرماهی‌ها شناخته شده‌اند. آن‌ها افرادی خجالتی بوده ولی عشق فراوانی دارند که نثارشخص مقابلشان کنند و مشکلی نیز با سریع عاشق شدن ندارند. تیر ماهی ها اکثرا به عشق در یک نگاه معتقدند. برای آن‌ها هیچ چیز به اندازه راحتی خانه معنی ندارد. آن‌ها ازغذای خوب، شب‌های گرم و ارتباط برقرارکردن احساسی لذت می‌برند. آن‌ها افرادی حساس هستند و دوست دارند که طرف مقابل آن‌ها نیز احساس آن‌ها را درک کند. رابطه عشقی متولدین ماه‌ها برای تیرماهی‌ها به گونه‌ای است که وقتی کسی را پیدا کننند که بدانند آن‌ها را همانطوری که هستند می‌بینند، ازنظراحساسی به او جذب شده و برای مدت زمان طولانی این احساس در وجودشان پابرجا خواهد ماند. این را بدانید که تیر ماهی بودن نمادی از خاص است.

میزان عشق متولدین مرداد
مردادی‌ها نیز زود عاشق می‌شوند. سیاره ماه تولد مرداد، برج اسد یا همان شیر است. متولدین مرداد ماه بسیار زیبا، جذاب، بد قول اما وفادار، بی‌حوصله و یک دنده، مهربان و دلسوز، احساساتی و رمانتیک هستند. متولدین مرداد ماه بدون عشق، قادر به ادامه زندگی نیستند. جالب است بدانید که نماد اصلی متولدین مرداد ماه، عشق نام گرفته است. به دلیل اینکه افراد متولد مرداد به شدت عاشق ‌پیشه هستند. آن‌ها افرادی پر از شور و اشتیاق بوده و در رابطه با عشق، شخصیت جسوری دارند. ابرازعلاقه مرد مردادماهی به صورتی است که آنقدر از اعتماد به ‌نفس بالایی برخوردار است که اگر از شخصی خوشش بیاید، بدون ازدست دادن وقت قرار آشنایی با او را تنظیم می‌کند. متولدین مرداد کارشخصی خود را، خودشان انجام می‌دهند و هرگزبه دیگران اجازه نمی‌دهند تا در کار‌های‌شان دخالت کنند. تا وقتی یک مردادی را دارید زندگی برای‌تان جریان دارد.

میزان عشق متولدین شهریور
شهریور ماهی‌ها بسیارآهسته و تدریجی عاشق می‌شوند. سیاره ماه تولد شهریور، برج سنبل است. متولدین شهریور از درون پاک و صاف، قابل اعتماد و خوش حساب، تندخو وخشن، ساده و بی‌کلک اسن. یک خانم یا آقای شهریوری با احساس است اما ابراز احساسات بلد نیست. برای آرام کردم یک شهریوری از کلمات عاشقانه استفاده کنید و اورا بپرستید وعشق خود را بی‌پروا و بدون سانسور به او نشان دهید. شهریوری‌ها به سرعت دم به تله نمی‌دهند، اما رفتارها و حرف‌های شخصی که برای‌شان اهمیت دارد، به شدت روی آن‌ها، تاثیرگذاراست. بهترین تکیه‌گاه در رابطه عاطفی متولدین ماه‌ها، یعنی متولد شهریور.

میزان عشق متولدین مهر

مهرماهی‌ها خیلی سریع عاشق می‌شوند، به همین دلیل عجولانه تصمیم می‌گیرند و احتمال اشتباه و شکست عشقی در آن‌ها زیاد است. سیاره ماه تولد مهر، برج میزان است. قیافه متولدین مهر، بسیار جذاب است. آن‌ها شوخ طبع، عصبی اما تو دوست داشتنی، لجباز و بداخلاق، رک گو و شدیدا احساساتی و حساس هستند. بهتر است کمی در رابطه‌ها منطقی باشید و به حرف آشنایانی که به شما علاقه دارند و حواس‌شان به این هست که چه افراد جدیدی وارد زندگیتان می‌شوند، گوش دهید. قبل از تصمیم‌گیری به خودتان فکر کنید، شاید لازم باشد تنها باشید یا فرد دیگری را برای رابطه انتخاب کنید. رگ خواب متولدین مهر، عواطف و احساسات لطیف آن‌ها است بر همین اساس شاید بتوان گفت که وفادار ترین ماه تولد مهر است. اگر معشوق شما مهر ماهی است، غمی ندارید.

میزان عشق متولدین آبان
آبان‌ماهی‌ها خیلی آهسته و تدریجی عاشق می شوند. سیاره ماه تولد آبان، برج عقرب است. متولدین ماه آبان، ظاهر بسیار معمولی اما جذاب، خیلی مضطرب اما اندکی خونسرد، ساده و واقع‌بین، احساساتی و خوش ذوق دارند. وقتی با یک آبانی قرار آشنایی عاشقانه می‌گذارید، آن‌ها به شما این احساس را نشان می‌دهند که گویی او صدها سال است که می‌شناسید. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید آن‌ها تا زمانی‌که به طور کامل شما را نشناسند، به شما اعتماد نمی‌کنند و روحیات واقعی خودشان را برایتان رو نمی‌کنند. اعتماد وعشق برای‌شان زمانبراست، به دلیل اینکه به روحیات مردم شک دارند. آبان‌ ماهی‌ها هر شخصی را وارد زندگی خود نمی‌کنند، اگر این کار را انجام دهند، مطمئن هستند که این شخص، بسیار خاص و ویژه است. اگر بخواهید بدانید که متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کننند که زندگی موفقی داشته باشند، باید گفت که عشق آبان ماهی موفق، با متولد اردیبهشت است که دریک کلام می توان گفت عشق ابدی خواهند داشت.مرد آبان ماهی درعشق عاطفی و احساساتی است. با یک آبانی می‌شوند زندگی خوب را تجربه کرد.

میزان عشق متولدین آذر

آذرماهی‌ها تدریجی عاشق می‌شوند. سیاره ماه تولد آذر، برج کماندار است. آذر ماهی‌ها خوشتیپ و جذاب، خوش‌قلب و مهربان، عاشق و خیلی ساده، عجول، عصبی و خیلی احساساتی هستند. آذرماهی‌ها دوست دارند زندگی را به بهترین شیوه ممکن بگذرانند. ازدیدگاه آن‌ها معلوم نیست فردا سرنوشت برای‌شان چه چیزی نوشته باشد. بنابراین دوست دارند که از زندگی کنونی‌شان لذت ببرند و هر چیزی که در ذهنشان میگذرد را عنوان کنند. آذر ماهی ها بسیار در زندگی ریسک می‌کنند. اگر یک آذری با شما باشد، می‌توانید امیدوار باشید که تا آخر خط درکنارتان هست و او را ازدست نخواهید داد.

میزان عشق متولدین دی
دی ماهی‌ها بسیار آهسته و تدریجی عاشق می‌شوند. سیاره ماه تولد دی، برج جدی است. دی ماهی‌ها بسیار خوش پوش و عاشق مد و زیبایی هستند. آن‌ها افرادی خاص، رنجور، سردرگم و بدقول، خیلی احساساتی و بسیار حساس هستند. اگر شخصی بخواهد قلب متولد ماه دی را بدست بیاورد، باید بتواند او را به هر چیزی که می‌خواهد برساند. این ویژگی بسیاربا ارزش است زیرا خیلی‌ها نمی‌دانند که چگونه نیاز‌های خودشان را مشخص کنند. دی ماهی‌ها آدم انعطاف پذیری نیستند. ارتباط عاشقانه با متولدین دی ماه، یعنی خاص بودن.

میزان عشق متولدین بهمن

بهمن ماهی‌ها نیز بسیار آهسته و تدریجی عاشق می‌شوند. سیاره ماه تولد بهمن، برج دلو است. بهمن‌ماهی‌ها ساده اما پرجذبه، خوش صحبت، برنامه ریز و آینده ‌نگر هستند. آن‌ها به عمل‌کردن معروف هستند. جالب است بدانید، کاری که به متولدین بهمن محول کنید، تا آخرش آن را کامل انجام می‌دهند. عشق متولدین بهمن بی‌ریا و ساده است. نشانه عشق را بیشتر از هرچیزی در عمل آن‌ها می‌توانید ببینید. ویژگی بهمنی‌ها این است که بسیار اجتماعی و انسان‌ دوست هستند. در روابط عاشقانه، به سادگی بی‌حوصله می‌شوند و از شریک عاطفی‌شان جدا می‌شوند. اگر با عشق یک بهمنی پا یه زندگی بگذارید، زندگی آرام و جذابی را تجربه خواهید کرد.

میزان عشق متولدین اسفند

جالب است بدانید که اسفند‌ ماهی‌ها خیلی سریع عاشق می‌شوند. سیاره ماه تولد اسفند، برج حوت است. آن‌ها افرادی زیبا اما بدون اعتماد ‌به ‌نفس، شیرین ودوست‌داشتنی، بسیار خونسرد اما کمی تند مزاج هستند. یک اسفندی معمولا هیچ وقت قانع نمی‌شود. عشق آن‌ها مرموز و پنهان است. اسفند‌ماهی‌ها به سرعت عاشق شده و به همین دلیل اغلب دچاردلشکسته‌گی می شوند. آن‌ها بیشتر از هر چیز دیگری عاشق ایده عشق هستند. افرادی که در ماه اسفند متولد می‌شوند، بسیارحساس هستند و به راحتی نمی‌توانند هررفتاری را نادیده بگیرند. آن‌ها همسرانی را دوست دارند که از نظراحساسی، نسبت به آن‌ها حساس و مراقب باشد. تا زمانیکه همسرشان درمقابل آن‌ها این ویژگی را داشته باشد، آن ها برای همیشه می‌توانند عاشق بمانند. اگریک اسفندی به شما دل‌ببندد یعنی واقعا خوشبختی را احساس خواهید کرد.

میزان خیانت ماه‌ها مختلف را بدانید
شاید برای شما هم سوال باشد که متولدین کدام ماه بیشترخیانت می کنند! یا میزان وفاداری ماه های مختلف چقدر است؟ تقریبا می‌توان گفت که جواب چنین سوالی چندان مشخص نیست.افراد با شرایط گوناگون و متولد ماه‌های مختلف ممکن است در هر شرایطی واکنش‌های متفاوتی داشته باشند. حتی وفادارترین متولدین ماه تولد نیز، میزان خیانتشان مشخص نیست. برای تعیین چنین موضوع مهمی نمی‌توان قضاوت کرد! تنها سعی کنید از ویژگی‌های رفتاری به کمک مشاور ازدواج تصمیم بگیرید.

روابط متولدین ماه‌ها چگونه می‌تواند باشد؟
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید متولدین کدام ماه مهربان‌ترند؟ یا رابطه عشقی متولدین ماه ها به چه صورت است. رابطه دوستی ماه‌ها باهم متفاوت است و میزان وفاداری ماه‌های مختلف نیز، باهم تفاوت دارد. تقریبا همه انسان‌ها به دنبال نیمه گمشده خودشان هستند و دوست دارند، رابطه عاطفی و دوستانه خود را با افرادی تجربه کنند که بیشترین تشابه را با او داشته و درک درستی از یکدیگر داشته باشند. برای اینکه بدانید چه ماه‌هایی با هم سازگاری دارند و در انتخاب یار و شریک زندگی‌تان کمترین خطا را داشته باشید، بهتر است در وهله اول از خود شناخت درستی داشته باشید و به نیاز‌های درونی و واقعی خود پی ببرید.

آیا جدول ازدواج ماه‌ها واقعی است؟
شاید برای‌تان سوال باشد که با متولدین چه سالی ازدواج کنیم تا شخصی باشد، که در رابطه عشقی متولدین ماه‌ها بهترین فرد در زندگی باشد. خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین ماه‌های مختلف را بیشتر با خصوصیات و ویژگی‌های مختلف آن‌ها می‌شناسیم. این خصوصیات مشترک فقط به این دو مورد محدود نمی‌شود، بلکه در میزان عشق آن‌ها هم ویژگی‌های مشترکی وجود دارد که نشانگر آن است که متولدین هرماه با چه ماهی ازدواج کنند؟ تا بدانید همسرایده‌آل شما متولد چه ماهی است. متولدین هر ماه در رابطه رفتاری خاص دارند که بیشتر می‌توان از لحاظ روانشناسی به بررسی هر شخص پرداخت.

منبع: tashrifino

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx